نحوه خرید بیت کوین Fundamentals Explained

Wiki Article

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

مبلغی را که می‌خواهید جهت خرید ارز مربوطه هزینه نمایید، وارد کنید. فرض می‌کنیم کیف پول ریالی خود را ۱۰۰ هزار تومان شارژ نموده‌ایم.

به‌دلیل تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی و افرادی که شناخت کافی از آنها ندارید، ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری‌های قضایی بعدی بسیار مشکل خواهد بود.

هنوز قوانین روشنی درباره بیت کوین تعیین نشده است؛ اما نگهداری و خرید بیت کوین برای مردم در بیشتر کشورهای دنیا ازجمله ایران ممنوع و جرم نیست.

دانش و تجربه‌ی اساتید این دوره موفقیت دانش‌آموختگان دوره را تضمین می‌کند.

وارد سایت نوبیتکس شوید و با استفاده از ایمیل و انتخاب کلمه عبور ثبت نام را آغاز نمایید.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

تاریخچه معاملات به‌صورت لحظه‌ای در این بخش نمایش داده می‌شود.

با این حال، هزاران کاربر ایرانی همچنان با تغییر آی‌پی خود در این سایت فعالیت می‌کنند.

احراز هویت برای این انجام می‌شود که صرافی مطمئن شود شما همان شخصی هستید که بیت کوین را خریداری کرده‌اید. این کار برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ و پولشویی احتمالی انجام می‌شود.

دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه یکی از منابع آموزش عالی برای کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است.

با تمام اینها اگر صرافی به هویت ایرانی شما پی ببرد ممکن است دارایی شما را بلوکه کند و یا با تعیین مدتی کوتاه به شما اجازه خروج دارایی‌تان را بدهد.

مارکت‌های دلاری: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با دلار یا همان استیبل کوین‌ها وجود دارد. استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که نحوه خرید ارز دیجیتال قیمتشان همیشه ثابت است و می‌توانند از ریسک نوسانات قیمت جلوگیری کنند.

Report this wiki page